Hebahan

Monday, October 31, 2011

Pengumuman!

Satu pengumuman sahaja.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aku akan berhenti menulis! Noktah.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Hah? Biar betik?

Dengan ini, aku mengisytiharkan aku akan BERCUTI sehingga... (sila baca hingga noktah terakhir). Emm.. penat juga memberikan komitmen 11 entri sebulan selama setahun ini. KPI telah dicapai, maka aku nak berehat sekejap. Tunggu sampai bilangan pengunjung mencecah 50 K!

Mungkin sebulan sajo. Mungkin juga 2 bulan. Carta Darjah Celcius (CDC) macam mana? CDC Oktober-Disember 2011 lam sam 3 bulan. Tapi Lagu-lagu Jadian (LLJ) untuk bulan November direlease awal sedikit. Nah.. terimalah LLJ untuk November 2011

Jamal Abdillah feat. Malique - Aku Maafkan Kamu
Gabba Gabba - Bersama Berdansa
Diandra Arjunaidi - Angkasa
Awanband - Lintasan Bintang
Mirwana ft. Altimet - Itu Ini Begitu Begini
Hafiz & Adira - Ombak Rindu
Roman feat. kilafairy - Roman
Anuar Zain - Ajari Aku
Siti Nurhaliza - Tonight
Dayang Nurfaezah - Rahsia Cinta
Demascus - Kita Berbeza
Handle With Care (HWC) - Tujuan
6ixth sense feat. Saujana - Penerang Hati
Zahid feat. Cat Farish - Setelah Kuberikan
Spider - Bukan Salah Aku
Zee Avi - Siboh Kitak Nangis
3 Suara - Semua Isi Hatimu

TT : Yang penting... nantikan entri Wajah 2011. Siapa yang anda mahu calonkan? Neelofa, Kliafairy, Fathia, Dahlia Teck, Johan As'ari(Botak), Usop Wilcha pasti ada dalam senarai kot.. hehe. Kita tunggu~

Dan sementara itu, mari kita lihat mereka yang tersenarai dalam Wajah Dua Ribu Sepuluh.

Dan istimewa untuk para pelayar dan pembaca blog ini, ada satu lagi pengumuman tambahan. JIKA anda merupakan orang yang ke 50,000, seperti yang tercatat di sebelah kanan (di bawah tajuk Pelayar), cepat-cepat Print Screen dan paste dekat Paint application. Kemudian hantarkan ke emel, mustakimbahrudin@gmail.com. Peluang memenangi hadiah misteri daripada tukang tulis sendiri.

No comments:

Post a Comment