Hebahan

Saturday, November 6, 2010

Kenangan di Pusat Sains Negara (PSN) - Bahagian 2

Ini merupakan rakaman video sepanjang aku di PSN. Nak tahu apa agaknya kerja aku sebagai sukarelawan atau fasilitator di PSN, layan saja video ini. Welcome to the science show :)



Tu buat demonstrasi belon udara panas di dalam auditorium. Tengok apa berlaku di atrium pula.



Kredit juga kepada Firdaus yang turut membantu. Dan video ni paling kelakar. Aku saja kenakan si Dolah. Sepatutnya belon tu tak pecah. Tapi aku "wat dajal". Cuba teka apa berlaku sebenarnya?



Ni pulak eksperimen "ubat gigi gajah" ataupun snake foam. Macam mana buat ular buih.



Pernah tengok drama bersiri Heroes? Anda rasa diri anda special? Kami juga begitu. Boleh buat api lagi :)



Dan terimalah ini sebagai penutup, aku diselubungi 'awan yang terpilu'...





Mahu tengok banyak lagi "science show"?? Jangan malu-malu, jangan segan-segan, klik sini. Dan juga sini.

No comments:

Post a Comment