Hebahan

Sunday, March 7, 2010

MULA menebas...

Bulan MAC telah berMULA.

Lewat kebelakangan ini, kekangan masa sememangnya 'menghantui' aku. Kalau aku tukang tulis berbayar,ataupun wartawan bergaji di bawah pantauan mana-mana syarikat percetakan, sudah pasti aku 'mati' dikerjakan deadline. Talian hayat terputus!

Akan tetapi, dek kerana aku hanyalah si tukang tulis bebas, atau lebih glam dengan gelaran wartawan 'indie' maka suka hati akulah nak kemaskini blog ini bila-bila masa, dan di mana saja yang aku suka. Kan??

Justeru, bagi memastikan jangka hayat blog ini lebih panjang (bukan cukup-cukup setahun sempena ulangtahun pertama bulan lalu) maka aku kini kembali. MULA menebas sawang-sawang yang mula menerawang di angkasaraya blog hitam putih ini.

Aktiviti gotong-royong bermula...

Dush~
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Zaas~
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l

Kebabooom~
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0

Meletupz~
( )
( )
( )
( )
( )
( )
( )
( )
( )
( )
( )
( )
( )
( )
( )
( )
( )
( )
( )
( )


MISSION ACCOMPLISHED!

Alamak, terlabih sudah! Rindu bah.. sama urang Sabah. Minggu depan akan ku ketemu dengannya. Nda da.

Moral ceritanya : Akan kutulis lirik lagu "Kekangan Masa". MULA berangan~

2 comments:

  1. KEBABOOM tu yang risau tu..;)
    selamat mus;)

    ReplyDelete
  2. Jaja > tq kerana menjenguk juga "padang jarak" ni. Huhu~

    ReplyDelete