Hebahan

Friday, December 31, 2010

Lagu-lagu Menjadi 2010

Tahun lepas aku telah senaraikan 25 Lagu Terbaik Pilihan Tukang Tulis 2009. Kali ni, aku akan senaraikan lagi  25 lagu yang terbaik dari kaca mata aku selaku si tukang tulis sepanjang tahun 2010. Kalaulah aku tokey stesen radio, lagu-lagu ini akan kerap aku mainkan. Kalau aku penerbit album, lagu-lagu ini akan dikompilasikan sebagai album YANG TERBAIK.

Diulangi sekali lagi, 25 lagu PILIHAN HATIKU atas sebab-musabab yang tertentu, samada dari segi melodinya yang indah, liriknya yang puitis dan romantis mahupun kesegaran lagu ini yang diulang putar berulang-ulang kali. Mungkin sesetengah lagu ini akan masih mendapat perhatian pendengar dan penggemar muzik bagi tahun 2010. Terimalah seadanya~

Monoloque ft Atilia - Kekanda Adinda
Shohaimi Meor Hassan ft Ana Raffali & Altimet - Kalau Berpacaran
Aizat - Sungai Lui
Tomok - Bagaikan Bidadari
Faizal Tahir - Hanyut
Malique ft. Najwa - Senyum
Adzrin Azhar - Pujaan Malaya
6ixth Sense - Menyesal
Anuar Zain - Kuberjanji Karna Cinta
Ana Raffali - Tolong Ingatkan Aku
Yuna - Penakut
Azfar - Akan Kujumpa
Aidil ft Hafiz Hamidun - Kuyakin Berlaku
Atilia - Indah
Mizz Nina ft Noh Hujan - Kurnia
Hujan - Mencari Konklusi
Fiq ft Mirwana - Manifestasi Cinta
Mirwana ft Hujan - Tika Masanya
Alif Satar - Cukup Indah
Black - Sofe Jane
Spider - Kita Satu
Noryn Aziz ft Christian Bautista - Anugerah Cinta
Datuk Sheila Majid - Dengarkanlah
Ezad Lazim - Bertemu Cintaku
Sofaz - Dan Bila Esok

No comments:

Post a Comment