Hebahan

Friday, January 1, 2010

LALU menjadi Lagu Terbaik sepanjang tahun LALU


Aku mahu senaraikan 25 lagu yang terbaik dari kaca mata aku selaku si tukang tulis sepanjang tahun 2009. Kalaulah aku
tokey stesen radio, lagu-lagu ini akan kerap aku mainkan. Kalau aku penerbit album, lagu-lagu ini akan dikompilasikan sebagai album YANG TERBAIK.


Diulangi sekali lagi, 25 lagu PILIHAN HATIKU atas sebab-musabab yang tertentu, samada dari segi melodinya yang indah, liriknya yang puitis dan romantis mahupun kesegaran lagu ini yang diulang putar berulang-ulang kali. Mungkin sesetengah lagu ini akan masih mendapat perhatian pendengar dan penggemar muzik bagi tahun 2010. Terimalah seadanya~


1. Patri - Jinbara
2. Bertamu Di Kalbu - Jaclyn Victor
3. Kalimah Cinta - 6ixth Sense
4. Masih Jelas - Hafiz AF7
5. Tahajud Cinta - Datuk CT
6. Inspirasi Abadi - Ayu
7. Dan Sebenarnya - Yuna
8. Radang Rindu - Ramlah Ram
9. Pendeta - Naizle
10.Permaisuriku - Jay Jay
11.Cinta Pertama - Hattan
12.Pergi - Aizat
13.Akan Tiba - Alif Sattar
14.Salam Aidilfitri Ayah Bonda - Raihan feat. Hujan
15.Mensyukuri Syawal - MUH feat L.Danielle
16.Kelibat Sang Penyair - Azlan & The Typewriter
17.Hingga Hujung Pernafasan Di Langitku - Sofaz
18.Revolusi - Bunkface
19.Mirage - Pesawat
20.Nur Kasih - Yasin
21.Selamat Malam - Faizal Tahir
22.Cinta Ada - Karen Kong, Datuk Sheila Majid, Jaclyn Victor
23.Yang Terbaik - Marsha
24.Drama King - MUH feat. Black
25.Penyembuh Rindu - Mawi & Diana Danielle


p/s : Jangan terkejut pulak kalau 'tiba-tiba' ada lagu-lagu ni terselit jadi finalis AIM ke..APM ke.. hahaha =P

No comments:

Post a Comment