Hebahan

Wednesday, December 29, 2010

Berwajah baru...

Ya! Jangan terperanjat. Sempena tahun 2011, dan bermakna hampir 2 tahun aku bergelar wartawan indie also known as (a.k.a) blogger. Moga tahun 2011 nanti, penulisan aku bertambah matang, pengisian lebih mantap, tidak terlalu beremosi namun tetap menyentap perasaan. TOING~

Semoga pembaca mendapat inspirasi, ilham dan manfaat di samping menyerlahkan lagi aura yang positif, mendidik kalbu santapan rohani. Cewah~ Itulah dia visi, misi dan resolusi si tukang tulis bagi tahun 2011 (sebut dua puluh sebelas). 


Walaupun blog ini berjudul HITAM-PUTIH kehidupan, tapi tu tak bermakna kita hanya ada 2 pilihan warna sahaja. Perubahan demi kebaikan. Moga wajah baru, warna yang ceria ini menaikkan lagi 'seri dan aura' blog ini sekaligus membuatkan pembaca tenang, melekat dan rajin berkunjung ke mari.

Dan 2010 yang akan berlalu meninggalkan kita, moga yang baik bertambah bagus. Yang buruk tak semakin teruk. Tingkatkan prestasi, kurangkan kontroversi. Segala reaksi, ekspresi dan persepsi pasti seiring bergantung kepada situasi, posisi dan kondisi.

Bagi tukang tulis, tahun 2010 tahun yang paling indah. Sudah berumahtangga walaupun belum ada rumah. Punyai kerjaya yang stabil, bakal bergelar bapa dan tak perlu lagi tinggal berjauhan dengan isteri tercinta setelah dapat bertukar sekolah di Selangor. Selamat kembali ke sekolah adik-adik :)

No comments:

Post a Comment