Hebahan

Wednesday, March 30, 2011

PSN - Permulaan Sebuah Nama

Tempat jatuh.. lagikan dikenang. Inikan pula... tempat bermain. Inikan pula tempat yang memberi banyak kenangan. Walaupun aku pernah berkhidmat di sini selama 3 bulan selaku sukarelawan, namun bermula dari sinilah aku mengembangkan kareer aku. Terima kasih atas peluang yang diberikan.. wahai Pusat Sains Negara :)

Aku kembali jejakkan kaki ke PSN. Bukan seorang diri, tetapi berdua. Dengan siapa lagi kalau bukan dengan isteri tersayang. Sampai saja pintu masuk, Kak Ita yang jaga kaunter terus bagi diskaun. Patut dapat tiket persuma kan?? :P

Lepas tu, pusing-pusing satu PSN, yang bertemakan Dino's Alive. Kita layan saja gambar-gambar yang berjaya ditangkap lensa kamera isteriku ini. Yang penting, sempat jumpa Dolah dan Encik Aziz. Rindu dekat korang. Emm, tahniah untuk En. Aziz yang akan kahwin nanti :) Itu dia .. gambar mereka buat Science Show. Suatu ketika, aku pernah berada di situ, dan kini.. masih lagi, cuma bukan lagi di PSN.

Tapi segalanya bermula di sini. Permulaan sebuah nama. Nama yang menjadi 'tanda' seorang manusia, seorang hamba Allah, seorang anak, seorang suami, seorang abang.. dan macam-macam lagi nama dan gelaran. Terima kasih~














No comments:

Post a Comment