Hebahan

Monday, June 18, 2012

Promo lagu

Perhatian! Ini merupakan lagu promo sahaja. Publisiti dibuat secara percuma. Sebab kita bergerak bebas. Tak terikat tanpa label. Dan TT memang faham karenah birokrasi radio swasta yang menyalahkan pendengar atau peminat sebab tak request lagu. Hello.. macam mana orang nak request kalau tak pernah dengar kan?

Apo-apo je lah. Dan TT amat memahami situasi sebegini sebab TT pun wartawan bebas ataupun indie blogger. Nah.. terimalah lagu pertama. Kerna ku tlah jatuh dendangan Nurhairy Abdul Rahman. Hairy ni kira kawanlah.. sama-sama bekerja di KLCC..dan memang beliau kaki jamming. Dan dalam banyak-banyak lagu.. lagu ini TT paling gemar.

Klik sini. Nurhairy Abd Rahman merupakan adik kepada Zaidi Rahman, pencipta lagu Ombak Rindu dan beberapa OST filem Osman Ali. Hairy kini telahpun menubuhkan kumpulan Vella dan bernaung di bawah syrikat NAR kalau tak silap. Moga beliau terus sukses.

Dan satu lagu lagi daripada kumpulan The Pangkren bersama Dendanganku. Uniknya.. kumpulan ini hanya seorang saja line-upnya. Kira one man band lah ni iaitu Hisham Mashor. Vokal yang klasik. Mana ada can dengar kat radio. Layaaan~




TT : Sesiapa yang mahukan promo karya masing-masing dalam blog ini boleh menghubungi TT secara terus. Okay~ FOC (tapi dengan syarat lagunya uniklah ek)

No comments:

Post a Comment