Hebahan

Saturday, February 25, 2012

28 = 3 ! Alhamdulillah :)

ALHAMDULILLAH!

Syukur.. terus diberi peluang oleh-Nya untuk terus bernafas di muka bumi ini. Bermakna masih diberi ruang dan kesempatan untuk membuat persiapan sebelum kembali kepada-Nya. Pergi tak kembali.


28 tahun... menjadi khalifah di dunia, yang merupakan persinggahan sementara sebelum menuju akhirat yang abadi. Memang adakalanya aku hanyut dengan arus dunia yang deras mengalir, merentas masa, menyelinap zaman.

Lagi 2 tahun menghampiri angka 30-an. Moga-moga tahun ini lebih baik daripada tahun-tahun sudah. Dan tahun mendatang lebih cemerlang dan gemilang berbanding tahun ini.



28 = 3 ! Itu dia formula "misi si tukang tulis". Bermaksud sudah 3 tahun aku menjayakan misi selaku tukang tulis. Apakah misi tersebut? Sudah terlaksana atau sebaliknya? Semuanya telahpun terjawab sepanjang 3 tahun "bersiaran" di alam maya.

Jom kita kembangkan lagi formula 28 = 3;

Jika 3 tahun = 55,000 capaian hits,
maka 1 tahun = 18,333 pembaca klik,
maka 1 bulan = 1,527 pelayar blog Hitam Putih Kehidupan,
maka 1 minggu = 381 orang masuk ke sini,
maka 1 hari = 54 pembaca setia hadir,
maka 1 jam = 2 orang peminat misteri katanya...

Terima kasih tidak terhingga kepada semua pembaca blog, tak kira pembaca setia, singgah sementara, pengintip(stalker), mahupun pembenci(haters). Teruskan memberi sokongan dengan membaca. Tanpa kalian, blog ini tiada warna dan tidak bermakna!

No comments:

Post a Comment