Hebahan

Sunday, June 19, 2011

Jemari bersaksi

Momen itu indah... ketika aku di sini, dia di sana.

Apakah medium yang menghubungkan kami? SMS.


Semua melalui sms. SMS menyatukan semua. SMS menceriakan suasana. Short message service. Sweet message delivered :)

Aku di Putrajaya, isteriku di kampung; berpantang 44 hari bersama anak sulung kami.

Tanggal 6 Jun 2011. Setahun sudah kami sah diijabkabulkan.


SMS kepadanya: 

Selamat ulangtahun perkahwinan sayang. Moga kehadiran Sumayyah Hannani mengerat & mengukuhkan lagi kasih sayang kita kerana Allah :)

SMS daripadanya :

Thanx abg.. hepi 1st anniversary. Insya Allah dgn kehadiran Sumayyah dapat menambah seri dlm keluarga kita & mempereratkan kasih sayang antara kita. Ummi n Maya miz n luv u walid so much...

Terimalah lagu ini.. untukmu isteriku;



Dan hari ini. 19 Jun 2011. Aku di Sungai Besar. Menjenguk isteri dan anak tercinta. Hari ini hari lahir ayah mertuaku. Berbalas SMS juga walaupun satu rumah! Mungkin segan nak cakap depan-depan. Momen indah melihat ayah tersenyum lebar di dapur ketika membaca SMS daipada isteriku mewakili kami bertiga :)

Oh, hari ini juga  hari bapa. Aku melayangkan SMS kepada Papa yang berada di Putrajaya.

Happy Father's Day Papa. Tq 4 everything. From Abe, Nurul & baby Maya :)

SMS daripada Papa.

Same 2 u since u r now also a Papa.


Auw! So sweet Papa. I love you :) Rupanya aku juga seorang bapa tanpa disedari...


Momen itu cukup indah. Alhamdulillah~

No comments:

Post a Comment