Hebahan

Thursday, February 25, 2010

Setahun menJADI Blogger


Tahun lepas, kala usia aku genap 25 tahun aku melancarkan blog ini yang menjayakan MISI aku selaku si Tukang Tulis. Hitam-Putih kehidupan~ Kini SETAHUN usianya. Alhamdulillah. Sebanyak 152 entri telah aku coretkan. Dan pelayar blog ini sudah melebihi 5000 pembaca. Kalau merujuk kepada bahagian paling bawah blog ini lah! (p/s : Blog ini memang tak kejar rating! Tetapi itu petanda ada pengikutnya yang tersendiri) Inilah bayi milikku... blog si tukang tulis.

Moga sedikit sebanyak apa yang aku coretkan, apa yang telah blog ini utarakan, apa yang telah diusulkan, dicadangkan dan dikomentarkan membolehkan sesiapa saja mendapat manfaatnya samada secara langsung atau tidak langsung. Banyak respon yang diberikan menerusi emel dan juga ruangan komen. Aku sangat hargainya, terima kasih!

Memang banyak 'pandangan peribadi' diberikan terutama bab 'politik' tetapi perjalanan masih jauh lagi dengan harapan suasana politik di dalam negara ini semakin matang! Begitu juga kisah sepak terajang 'bola sepak', selaku penyokong Merah-Putih (Arsenal dan Kelantan) pastinya membuatkan penyokong pasukan lain berasa sedikit ralat. Kan?


Dunia hiburan pula..lagilah macam-macam kisahnya. Apa pun yang terjadi, blog ini juga sedikit sebanyak mencoretkan kisah cinta 'kami'. Aku dan dia. Blog ini yang menyatukan semula hati yang telah dipisahkan Laut CINTA Selatan..eh, Laut CINA Selatan! Lembahan cinta, limpahan kurnia rahmat dari Yang Esa.

Kisah terpencil?? Itulah kisah yang telah aku lalui. Pengalaman, guru terbaik dalam hidup.
Experience is the best teacher! Moga aku diberikan kekuatan untuk terus menulis dari semasa ke semasa. Secara puratanya 12 entri sebulan termasuk 2 carta (yang perasan tak hengat, very the syok sendiri)! Bi iznillah~ Jom potong kek!


No comments:

Post a Comment